Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Praktiskt och lustigt

        För ett tag sen visade jag ett gratismönster från Willowberry designs.( www.willowberrydesigns.typepad.com )Broderiet har legat klart ett tag och plötsligt kom jag på vad jag skulle använda det till.
Ett ny anteckningsbok med mönster ur Flowerpower patchwork,Anne-Pia Godske Rasmussen.Köpte mindre snäppringar och denna gång blev det riktigt bra.Insidan kompletterade jag med ett pennfack.Gillar att ha pennan nära till hands:-)).

Ena dottern var nyligen med familjen  på en  liten semester till Gotland. Med i bagaget hem var en underbar linne handduk i present till mig.

Visst är den läcker och vilken härlig text-kanske inte så lätt att förstå? Design Ulla Hellman.
Tack för omtanken,härliga dotter!

11 kommentarer:

annemarlen sa...

Så himla fint broderiet blev. Och pärmidén är ju super. Funderar var man hittar dessa ringar, har köpt boken och är så sugen på fler projekt ur den... knapparna är också läckra. :-))

Tuff handduk med kotte i olika väder ;-))

Kram o ha det gott!

Katarina sa...

Fin och bra användning av ditt härliga broderi! Det är roligt med fina anteckningsböcker, och bra med pennan till hands! Kram Katarina

Sussie sa...

:0))) Underbart!!!
Kramen/Sussie

Stina Blomgren sa...

Åhhhh.. helt underbar... du är fiffig du...:o)))
Och snödroppar... tjohooo!!! :o)

Katrin Klose sa...

Liebe Gudrun ,

ich bin begeistert , Du hast ein WIRKLICH TOLLES Notizbuch gemacht !!!Da habe ich ja auch gleich Lust , eins zu probieren .

Kram fran Katrin

Ullis sa...

Jättefint broderi och smart konstrukton. Helt enkelt en alldeles underbara anteckningsbok! Kramar Ullis

ewa-christine sa...

Fiffiga affe säger man...........helt klart jättekul!

Anonym sa...

Otroligt fin! Kram Lena

Annika sa...

Vilken härlig anteckningsbok - jag blir glad bara jag ser den!
Och vilken läcker handduk. Kram Annika

Kerstin sa...

Vilket läckert anteckningsblock! Och handduken är bara så läcker!
Kram Kerstin

Ladyronja sa...

wow For en flott anteckningsbok du har sytt och broderat,

kram