Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Att finna inspiration

        ........................och försöka omsätta den i verklighet.Det tycker jag är en stimulerande utmaning och får fantasiknölarna att jobba för fullt.
Ett ställe jag ofta återkommer till är Idémakeriet. Underbara bilder och härliga idéer bjuder Gerda på.
 Från hennes underbara webbshop har några saker införskaffats.Vackra vaxpapper med fjärilar, band och några stora strutar som jag klurar på hur jag skall dekorera.Det lutar åt gamla tidningar etc.Det där med förvaring är kul........
 Gillar att ha med en tvättpåse för underkläder när jag är på resor.Broderiet 
passar ju bra nu inför Valentindagen också...........
Nu skall jag gå vidare och pryda den lilla prinsessklänningen, där kommer åter fantasin till nytta....
Först skall jag koka en kopp kaffe och fylla glasburkarna med lite skorpor och annat gott.

3 kommentarer:

idémakeriet sa...

O du har redan satt upp etiketterna, fint det blev på de fina flaskorna.
Vilket gulligt tvättpåse det är, har du gjord den själv?
Kram Gerda

Radka sa...

You have been shopping, Gudrun :))
and you are very creative.
I can smell the coffee, can I come?
Thank you for the links :)

Maja sa...

Det är så tjusigt!
Lyckas du hålla det så där fint?
Hos oss blir allt tjusigt bara "clutter"!
tvättpåsen är ljuvlig!
Kram