Summa sidvisningar

fredag 15 februari 2013

Bara en ros....


9 kommentarer:

Annika sa...

Så vackert! Kram

Lotta Fällback sa...

Vilken läcker ros o vad fint det blev i vatten. Jag blir alltid så glad när jag går in på din sida. Du har hunnit göra så mkt fint o kul sedan sist.
Ha en underbar helg ♥
Kram LjusneLotta

ewa-christine sa...

Trevlig helg och njut av snart analkande vår!

Maja sa...

Så vacker!

Jag hade tänkt att skicka dig något på alla hjärtans dag, men som du vet så har jag legat däckad.

TACK för mina presenter!!!
Kram

Lizzan sa...

Bara och bara...tycker og det inte är så bara med en sån vacker ros....
Kram Lizzan!!

annicka sa...

Njutningsfullt!!!

idémakeriet sa...

Ja det blir ju så himla vackert att se rosen genom vattnet.
Sist när jag var innan Alla hjärtans dag hos en florist hade hon i skyltfönstret bara stora glascylindrar fylld med vatten och en ros med tyngt.
Härligt och läckert.
Ha en skön kväll och start på en ny vecka.
Kram Gerda

Jen sa...

HI! Gudrun. It was lovely to see your rose in the vase with the water covering it. I haven't seen that done before. beautiful rose.

Squirrels do Sew sa...

Vilken kul ide och så vackert
L8